מה מסתתר מתחת לבלטות?

01.07.2019

העסק שלך שווה הרבה יותר ממה שנראה כעת.

על אף שיותר ויותר עסקים, מבקשים ליצור לעצמם מועדון לקוחות,
לא כולם מבינים עדיין למה.
או כמה זה חשוב.

יחד עם זאת, בעלי עסקים שבנו מועדון לקוחות, או הצטרפו למועדון צרכנות,
מופתעים לגלות את עוצמת האפקט.
על הרווח, התדמית, על מאמצי השיווק שמחזירים את ההשקעה. בכל יום, כל החודש, כל השנה.

 

אז מה מסתתר מתחת לבַּלטוֹת?

הבַּלטוֹת, הן המטאפורה שלנו למה שקיים בעסק שלכם ממילא – רצפת המכירה, הסחורה, השכירות והעובדים.

מידע נוסף על – הטבות לעובדים

אולם מתחת לבּלטוֹת, חבוי הון נסתר.
אוצר בלום של אפשרויות למנף את הרווח, להעצים את הנכס, להדהד במודעוּת. לגדול.

מועדון לקוחות פעיל ואפקטיבי הוא נדל"ן עסקי. נדל"ן עם ערך כספי גבוה, ככל שמשקיעים בו מחשבה.
וזאת, מבלי להיגרר להשקעה כספית נוספת.

איך זה קורה?

 

 כשהלקוח מזוהה – העסק מרוויח

זה לא סוד, שככל שהלקוח מזוהה – כך הוא גם עתיד להתפתות להצעה שלך.
אבל זה יקרה, רק אם ההצעה תשוגר בזמן מדויק, ובדיוק נחרץ להעדפותיו.

Big Data וניתוח נכון של נתונים קיימים, עוזרים לעשות בדיוק את זה.

הודות ליכולות טכנולוגיות בלתי מוגבלות, קל לאפיין את הלקוח ולעצב את עולמו:
על תחומי העניין, השאיפות, טעמו הייחודי, מטרותיו, אתגריו ובעיקר – מה מניע אותו לקנות, או לא לקנות ממך.

לפעולה הזו אנו קוראים השבחת לקוח.
לתוצר שלה אנו קוראים לקוח משובח.

 

 יתרון תחרותי

קחו 2 חנויות, הממוקמות באותו אזור עסקי.
שתיהן מוכרות את אותם המוצרים, המיועדים לאותו קהל יעד.

לאחת, מועדון לקוחות פעיל.
מנהלי המועדון וצוות המוכרים פועלים כמקשה אחת, במטרה למשוך את המבקרים לחנות,
ולהמיר אותם ללידים (לקוחות מזוהים על פי פרטים) ובכך לתת לעצמם חשיפה לעסק.

בהמשך, הלקוחות נכנסים למערך משומן ומתוזמן להפליא, בו משוגרות בזמנים מדויקים, הצעות מדויקות.
ברקע, שלל נתוני המכירה והלקוח מבוקרים ומנוטרים באופן שוטף, מה שמאפשר היכרות צמודה וקרובה
אפילו יותר, בכל פעם.

כעת, ניתן להרכיב "פרסונת קונה" – דמות אמתית, שקל להבין מה היא אוהבת, ומה היא עתידה לאהוב בעתיד.

כמה קל להציע לה זאת.
ולחנות השנייה?

לחנות השנייה ישנם מוצרים מעולים.
אבל לקוחות מזדמנים.
ללא קשר, ללא חיבור וללא אמון בחנות, המניע לרכישה חוזרת.

לצורך ההמחשה, לו 2 החנויות יעמדו למכירה, (ואנו מזכירים כי לשתיהן מאפיינים זהים) – החנות בעלת
המועדון, תימכר ברווח גבוה פי כמה וכמה, מהחלופה.

 

 העסק בכיס הקטן

בכיס הקטן. כפשוטו.

עם יותר מ-70% מהעסקאות הנסגרות במובייל, כוחו של העסק לחדור לכיס, ולראש, מעולם לא היה גדול יותר.

אבל זה לא הכל.

אנו חיים בעידן, בו כולנו מכורים לריגוש וחוויה שמספק הסמאטרפון.
נדמה, שהלקוחות ממש מבקשים, אפילו מצפים מאתנו לנהוג מולם בחכמה. להבין אותם. לדעת איפה הם.
להציע הצעות מהן קשה להתעלם: הצעה לסעודה? קולקציה חדשה? מכירת סוף עונה?

אז מי ינצח במשחק הזה? זה שידע לנצל את ההזדמנויות.

שומעים את צליל ההודעה הנכנסת?

 

 היום מכרת. מחר תמכור יותר

עובדה: עסקים להם מועדון לקוחות פעיל, מוכרים יותר עכשיו, מאשר מכרו בפעם הקודמת.

אם לפשט, לקוח חבר במועדון לקוחות מועיל, נותן אמון במותג, כי המותג עוזר לו:
לחסוך, לשבוֹע, להצטייד במלאי ביתי חסר. האפשרויות מגוונות.
וכאשר הלקוח נותן אמון היום, הוא יקנה יותר מחר.
יודעים מדוע?

מועדון לקוחות חכם, בו תמהיל מגוון של מוצרים או עסקים, ממרכז את הרכישה.

כאשר הלקוח מקבל את כל צרכיו במועדון לקוחות יעיל וחסכוני אחד, אין כל טעם לחפש פתרונות בשדות זרים.

וכך, עסקים להם מועדון לקוחות, מקבלים כוח קניה חזק יותר וגדול יותר, מהממוצע בשוק.

 

 עוזר לך לחשוב כמה צעדים קדימה

אחד התחומים המאתגרים ביותר בניהול עסק, הוא ניהול המלאי ותחזיות הרכש.

עסקים עם מועדון לקוחות פעיל, לומדים את היסטוריית הרכישה של חברי המועדון.
וכאשר העבר ידוע, קל לתכנן את העתיד.

אותן התובנות המופקות מניתוח הנתונים, מסייעות לתכנן קולקציות, מלאים, עונות ואפילו ספקים.

מבינים?
עבור אותה רצפת מכירה, אותם עובדים ואותן הוצאות – הרווח של העסק שלכם גדול יותר. הרבה יותר.

אבל רגע, רק אם המועדון נבנה בחכמה, בתשומת לב ועם מחשבה.
רק אם הוגדרו הצעות ערכיות באמת.
רק אם הערך מסופק מסביב לשעון, ללא הפסקה (ובמינון נכון).

 

צרו עימנו קשר