מועדון לקוחות רווי תועלות

12.08.2018

איך משיגים מועדון לקוחות רווי תועלות

מועדון הלקוחות הוא כלי שבאמצעותו גם אתם – בעלי העסקים וגם הלקוחות יוצאים נשכרים.
מועדון לקוחות רווי תועלת עבורכם הינו מועדון לקוחות שבו חברים יותר ויותר לקוחות מרוצים,
ואילו עבור הלקוחות מדובר על מועדון המעניק שלל הטבות, מבצעים ויחס מועדף.
האתגר הגדול? לעלות על הנוסחה המנצחת שמבטיחה שביעות רצון הדדית שכזאת.

כוחו של מועדון הלקוחות טמון בעובדה כי הוא יוצר הפרדה בין הלקוחות המזדמנים, ובין הלקוחות הקבועים והנאמנים כאשר
עם ההרשמה למועדון הלקוחות, עולה הסבירות כי הלקוחות שרכשו אצלכם ברכישה חד פעמית, יחזרו אליכם לסיבוב נוסף.

מועדון שכזה מבדל את חברי המועדון מהלקוחות הרגילים, כאשר אלו שחתומים על חברות במועדון זוכים ביחס מועדף
שבא לידי ביטוי בהטבות, אירועים מיוחדים ותשומת לב אישית המגיעה בדמות ברכות בחגים וברכות ביום ההולדת.מועדון לקוחות רווי תועלות

שאיפתכם עם הקמת מועדון הלקוחות: הגדלת מחזור קניות

אחד הפרמטרים לפיהם מודדים צמיחה בעסק הוא עם גדילת מספר הלקוחות. הדרך שלכם לבחון את גדילתכם היא בין היתר עם ההרשמות אל מועדון הלקוחות שלכם. ככל שמועדון הלקוחות יהיה מתגמל יותר, משתלם יותר וכזה המעניק תועלת רבה ללקוחות, הרי שאתם עתידים ליהנות מביקוש רב.

מועדוני לקוחות יכולים להתאים לכל עסק ובכל תחום – ממסעדנות, דרך טקסטיל ועד תחום של פארם.

אז איך הופכים את מועדון הלקוחות שלכם לרווי תועלת וכזה שיהפוך כל רכישה חד פעמית לרכישה בעלת פוטנציאל גדול יותר של קנייה חוזרת?

 

היכרות עם קהל היעד כתנאי הכרחי להקמת המועדון

תנאי הסף לקיום מועדון לקוחות רווי תועלת הוא היכרות עם עולם התוכן שלכם וקהל היעד. מטבע הדברים, הטבות המוצעות במסגרת מועדון לקוחות של מסעדה, יהיו שונות מהטבות המוצעות לקהל הלקוחות הפוקד רשת כלבו. על כן, חשוב לשקול את גובה עלות ההצטרפות, ההטבות, אירועי ההשקעה ושלל המבצעים בהתאם לקהל היעד ואופי העסק. חשוב לייצר סביבה הדוברת את השפה של קהל היעד, כך שיהיה ניתן למנף את הסיכוי כי אותו קהל יצטרף אל המועדון ויבצע יותר מרכישה חד פעמית בתחום העסק שלכם.

האפשרויות העומדות לרשותכם

אין שני ליחס אישי. בעת שאתם מעניקים יחס אישי ללקוחות שלכם, הם מרגישים בכותלי העסק שלכם בבית. כיום צרכנים לא מחפשים אחר קנייה, אלא אחרי חוויית קנייה.
הדרך שלכם להעניק לחברי המועדון יחס מועדף היא באמצעות שיגור ניוזלטרים אישיים, הודעות SMS המבשרות על מבצעים וגם מתנת יום הולדת בדמות אחוזי הנחה גבוהים או שי אישי במתנה.

מבצעים כלליים המוצעים לקהל הלקוחות הרחב לא יוצרים כל אפקט של בידול מחברי המועדון, על כן, תוכלו לקיים אירועי מכירות סגורים הפתוחים אך ורק לחברי המועדון.

האפקט שאתם יוצרים הינו אדיר: מצד אחד, אתם מזמנים את כל חברי המועדון שלכם ליום מכירות מרוכז שיגדיל את הכנסתכם, ומהצד השני אתם מזמינים רוכשים נוספים להצטרף אל מועדון הלקוחות שלכם כתנאי לכניסה לאירוע המכירות המיוחד.

כמו כן, זכרו כי מועדון רווי תועלת משרת גם אתכם

תוכלו ללמוד את דפוס הצריכה של הלקוחות שלכם ברמה כזאת שתוכלו לדעת באיזו שעה הם נוטים לפקוד את החנות שלכם,
מהי שעת השיא מבחינת ההכנסות לקופה,
האם קהל הרוכשים שלכם נוטה יותר לגברים או נשים
ומה ממוצע הגילאים של הרוכשים – כל זאת עם קיומו של מועדון הלקוחות.

למידע נוסף:

צרו עימנו קשר