איך גורמים ללקוחות לקנות מכם יותר?

03.06.2019

איך גורמים ללקוחות לקנות מכם יותר?

 

בסופו של יום אתם בית עסק שרוצה להרוויח.
הרווחים שלכם מושפעים באופן ישיר מהיקף המכירות שלכם, כאשר ישנה מטרה תמידית והיא למכור יותר.
גם אם העובדים שלכם הם אנשי מכירות נפלאים, עדיין חשוב להיצמד לטכניקות ולתכניות עבודה מסודרות שדרכן
תוכלו לכבוש את היעדים שלכם.

אחת ולתמיד: איך גורמים ללקוחות לקנות מכם יותר? המדריך המלא להטבות ללקוחות, לפניכם:

 

 מבצעים המיועדים אך ורק לחברים במועדון הלקוחות

המון פעמים כשאתם רוצים לגרום ללקוחות שלכם לקנות יותר, אתם בהכרח חושבים על מבצעים.
מה דעתכם על להפוך את המבצעים שלכם לכאלו המיועדים ל"קבוצה סגורה"?
באופן זה, המבצעים הופכים נחשקים יותר, נגישים פחות, נדירים יותר וכך הם מעוררים יותר עניין.
אותה קבוצה סגורה היא לא אחרת מהחברים במועדון הלקוחות שלכם.

 

אז אם המבצע מיועד אך ורק לחברי המועדון – איך אתם אמורים למכור יותר? מדובר על מעגל קסמים!
בעת שהמבצע מיועד אך ורק לחברים במועדון הלקוחות, אתם מעודדים את הלקוחות המזדמנים שלכם
להפוך לחברי מועדון, ורק עצם החברות שלהם אצלכם הם עתידים לקנות יותר בעתיד.
הסיבה? הם מודעים לעובדה כי החברות במועדון מזכה אותם בהטבות מיוחדות, מבצעים תקופתיים
ואירועי מכירות המיועדים אך ורק להם.

 

 הקשר שבין שירות טוב ובין הגדלת מכירות

אף לקוח לא רוצה לוותר על חווית הרכישה שלו, ומוצר טוב לא מספיק בכדי למכור יותר.
אם מדברים על "למכור יותר", מדברים בין היתר על יצירת מעגל של לקוחות חוזרים.
לכן, בכדי להבטיח שהלקוחות שלכם אכן יבחרו בכם בפעם הבאה שהם יצטרכו שירות X או מוצר Y,
חשוב להבטיח חווית שירות טובה שעוטפת אותם כבר מרגע הכניסה אל החנות, או מהשנייה בה הנציג הטלפוני על הקו.
איך מבטיחים שירות טוב?

  • הקשבה והכלה
  • יכולת לאתר צורך
  •  הצגת תועלות של מוצר או שירות
  • לתת ללקוח להחליט ולא להחליט בשבילו
  • לשקף בפניו כי יש לו "ערך" גם כשהוא לא קונה

הטבות ללקוחות

 הודעות ישירות על מבצעים – לנייד או למייל

אתם רוצים למכור יותר, מה שאומר שאתם גם צריכים לפרסם את עצמכם ליותר קהלים.
קחו בחשבון כי הלקוחות שלכם לא עסוקים כל היום בחיפוש אחר מבצעים או הטבות, אלא שאתם צריכים
ליידע אותם על כך. בעידן הווירטואלי ובמציאות הדיגיטלית בה חיים כיום, קל מאד ליידע את
הלקוחות שלכם על כל הטבה, אירוע או מבצע מיוחד.
איך עושים זאת?

  • שליחת מייל לרשימת תפוצה
  • הודעת SMS אישית למכשיר הטלפון
  •  מודעה פרסומית ברשתות החברתיות
  • שיחת טלפון אישית מנציג מכירות

 

 התאמת דילים אישיים לכל לקוח ולקוח

יחס אישי הוא דבר שעליכם לטפח ולשמר דרך קבע! אמנם יש לכם לא מעט לקוחות, אך
כל לקוח רוצה להרגיש שהוא הלקוח היחיד שלכם.
איך עושים זאת? באמצעות התאמת מבצעים בהתאם לאופי הלקוח.
הדוגמא הקלאסית שניתן לתת היא של קופונים המותאימים אישית לכל לקוח על פי הרגלי הצריכה שלו.
לדוגמא: אתם בעלי רשת פארם והלקוח שלכם נוטה לרכוש בכל קניה תחליב רחצה של מותג ספציפי?
הציעו לו אותו במבצע ברכישה הבאה שלו!

כך, אתם עונים על צורך של הלקוח, אתם משקפים בפניו שאתם יודעים מה הוא צריך (אתם רואים אותו!),
וכך אתם גם מעודדים אותו לקנות, ולקנות מכם יותר.

 

 בקניה מעל 200 שקלים, 50 שקלים מתנה

שיטה נוספת לגרום ללקוחות שלכם לקנות מכם יותר, היא פשוט עם התניית המבצעים ברכישה מעל סכום מסוים.
בכדי ליהנות מאותה הטבה מתחלפת הלקוחות שלכם בהכרח יקנו מכם יותר, מה שמייצר לכם גם רווח גדול יותר.

 

חמש השיטות הללו יסייעו לכם לבצע התאמה פרסונלית ומדוייקת עבור קהל הלקוחות ועשויות לשמש אתכם
להגדלת המכירות בקרב קהל לקוחותיכם!

 

מעוניינים להכיר שיטות נוספות להגדלת המכירות? לחצו כאן