אם גם אתם מרגישים כי בתקופה האחרונה אתם מקבלים שירות טוב יותר מספקי שירותים שונים, דעו כי אין זה מקרי.
אם גם אתם עומדים בראשו של עסק – קטן או גדול, הרי שגם אתם מבינים את החשיבות האדירה של מתן שירות מקצועי, אדיב וזמין.
אתם אולי לא יכולים להיות בעת ובעונה אחת בכמה מקומות, אך ה-BOT דווקא כן.
לא אחת, ישנם אלו הממהרים להצהיר כי אין באמת דבר שיכול להחליף את האינטראקציה האנושית.
עם זאת, הטכנולוגיה המתקדמת שלא מפסיקה להפתיע, מוכיחה פעם אחר פעם כי הפערים רק הולכים ומצטמצמים. באמצעות בוט,
אתם יכולים להעניק ללקוחות שלכם שירות מבוסס אינטראקציה. אז עוד לפני שתשאלו, התשובה חיובית: הבוטים יודעים לזהות שאלות
בשפה האנושית (לצורך העניין: עברית), ובהתאם להשיב ללקוחות.
שמם של הבוטים עולה לכותרות בלא מעט הקשרים, כאשר הכותרות האחרונות עסקו דווקא בבוטים שניסו להשפיע על דעת הקהל
במערכת הבחירות האחרונה.
בעוד ישנם אלו שעושים שימושים שליליים בבוטים, הרי שגם ניתן להשמיש אותם בצורה שמטיבה ומשפרת את שביעות הרצון.
דוגמא לכך: השירות שאתם יכולים להעניק באמצעות הבוטים ללקוחות שלכם. ניתן להשמיש את הבוטים גם בעמוד הפייסבוק
שלכם עם הצ'ט, אך גם בתוך אתר הבית שלכם.
עם הכניסה לאתר שלכם לדוגמא, יכול להמתין ללקוח (הקיים או המתעניין), חלון שיחה.
כך, החוויה שעובר הגולש דומה מאד לחוויה שהוא היה עובר בחנות עם נציג שירות שהיה מקבל את פניו ומציע לו שירות.
הבוטים הם אלו המקבלים את פני הגולשים, מציעים את עזרתם ומשיבים בהתאם לשאלות המופנות אליהם על ידי הגולשים.
למרות שמדובר על מענה אוטומטי, הרי שהוא מגלם בתוכו מניפה רחבה של יתרונות – גם עבורכם וגם עבור קהל הלקוחות שלכם:
אפשרות למנף את המכירות – חברות במועדון הלקוחות
מתן שירות לקוחות זמין, מהיר ונגיש יותר
רכשו מכם אונליין באפליקציה? ניתן לברר את מצב ההזמנה
מענה אוטומטי על שאלות חברי המועדון
כבית עסק, הרי שאתם נדרשים גם להעניק שירות לקהל הלקוחות שלכם. אם בעבר היה עליכם להעסיק מוקד שירות
ולעתים מספר מוקדים), הרי שכעת הבוט עובד עבורכם ובשבילכם. תחילה, ישנם לא מעטים שחוששים להחליף את נציגי השירות
האנושיים בבוטים, אך מהר מאד מבינים כי היתרונות של הבוטים לא באמת משאירים מקום לספק:
ראשית, ברמה הכלכלית אתם חוסכים המון כסף. הפעלת מוקד שירות מצריכה מכם לשלם דמי שכירות, הוצאות חשמל ומים,
משכורות לעובדים, תנאים וכיוצא בזה. עם בוט? אתם פטורים מכל ההוצאות, כאשר כל מה שהוא דורש הוא את שביעות רצון
הגולשים שלכם שינקדו אותו ככזה שענה היטב על הצורך שלהם.
שנית, מאחר והבוט מבוסס על מענה אוטומטי, הרי שאתם דרך קבע מעניקים שירות מצוין. לא משנה עד כמה נציגי השירות
שלכם נפלאים, הרי שלכל אחד יכול להיות יום קצת פחות טוב. מספיקה אינטראקציה שירותית אחת שאינה תואמת את
הסטנדרט שלכם (ושל הנציג שלכם) בכדי להפסיד לקוח.
בנוסף, בעוד מוקד שירות תחום לשעות פעילות ברורות, הבוטים נשארים ערים 24/7! הלקוח שלכם רוצה לקבל שירות
בחצות או בשעת בוקר מוקדמת? הבוטים זמינים לכל שאלה!
עם הבוטים, מועדון הצרכנות שלכם לא כולל רק הטבות ייחודיות, אלא שהוא משודך לשירות מהיר, איכותי ומקצועי.
כך, אתם ממנפים את כל חווית הלקוח – גם בפן השירותי וגם בתהליך המכירה המהיר. עד היום היה ניתן להצטרף למועדון הלקוחות
רק בעמדת שירות פרונטלית? לא עוד!